Wyszukiwarka
Tkaniny
- Tkaniny
- Tkaniny letnie
- %wyprzedaz%
- Pilka nozna
- Tkaniny do prac recznych
- Tkaniny bawelniane
- Tkaniny odziezowe
- Tkaniny ekologiczne
- Tkaniny dekoracyjne
- Tkaniny ekskluzywne
- Ekstra szerokie
- Gotowe firany/panele
- Tkaniny podszewkowe
- Tkaniny na meska mode
- Tkaniny firanowe
- Tkaniny karnawalowe
- Tkaniny dzieciece
- Tkaniny markizowe
- Tkaniny sredniowieczne
- Tkaniny meblowe
- Modne dodadki
- Modne tkaniny
- Wielkanoc
- Boze Narodzenie
- Tkaniny tapicerskie
- Przecenione tkaniny tapicerskie
- Tkaniny trudnopalne
- Nowa kolekcja zimowa
- Tkaniny letnie
- Oferty specjalne
- Tkaniny do dekoracji
- Rózne tematy
- Dom / Ogród
- Tkaniny zaciemniajace
- Tkaniny zimowe
- Modne dodadki domowe
- Zimowe inspiracje
- Swiat Mathildy
Welny i robótki reczne
Akcesoria
- Akcesoria
- Nici szwalnicze
- Zamki blyskawiczne
- Flizelina
- Poduszki do wypychania
- Wkladki z tworzywa piankowego
- Wata do wypychania
- Nozyce
- Akcesoria krawieckie
- Dalsze przybiorniki do szycia
- Akcesoria marki Prym
- Igly do maszyn do szycia
- Burda wykroje
- Tkaniny na laty i do reperatury
- Spraye do tkanin/dekoracji
- Akcesoria do biustonoszy
- Zabki do ponczoch
- Sciagacze
- Zatrzaski
- Sznurki
- Akcesoria Gold Zack
- Poduszki na ramiona
- Wkladki napotne
- Guziki
- Zapinacze do szelek
- Kieszenie
- Rzepy
- Akcesoria Union Knopf
- Tasmy lamówkowe
- Aplikacje
- Tasmy skosne
- Akcesoria do maszyn do szycia
- Tasmy dekoracyjne
- Koronki
- Tasiemki ozdobne
- YKK-towar markowy
- Akcesoria do szydelkowania
- Akcesoria do firan
- Sznurówki
- Tasmy i tasiemki
Zaloguj się!
Waluty

stoffe-zanderino_de jest członkiem programu SuperSprzedawców.

Stale otrzymuje najwyższe oceny od kupujących.

Szybko wysyła przedmioty.

Posiada historię doskonałej obsługi klienta.
Koszyk
Nie masz jeszcze nic w koszyku.
Nowe produkty
Modny zakard dzianinowy z lureksem, wzór wezowy, 145cm
49,28 zł
zaw. 19 % VAT nie zaw. kosztów wysyłki
Promocje
Tafta podszewkowa, lekko elastyczna, orzechowy, 150cm
stała cena 17,77 zł
dziś promocja, zapłacisz tylko 13,41 zł
zaw. 19 % VAT nie zaw. kosztów wysyłki
Bestsellery
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Tutaj Państwo znajdą odpowiedzi na ważne pytania.
Prosimy spojrzeć tutaj, czy Państwa znajdą odpowiedz na Państwa aktualne pytanie.
Jeśli nie, prosimy zadzwonić naszą infolinię.
-Ogólne informacje
-Zamówienie i zapłata
-Próbki
-Dostawa, wysyłka i zwroty
-Techniczne problemy
Ogólne informacje
Kto może kupować?
W naszym sklepie internetowym mogą kupować osoby prywatne oraz osoby handlowe.
W rubryce Konto klienta można dowiedzieć się więcej.
Co staje się z danymi, które podaje w procesie rejestracji?
Państwa dane będą u nas traktowane poufnie i są potrzebne tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia. Na dalsze informacje proszę zobaczyć naszą rubrykę Ochrona danych osobowych.
Jak można skontaktować się w przypadku pytań szczegółowych?
Rubryka „Kontakt“ zawiera wszystkie możliwości kontaktu. Prosimy o kontakt w jezyku angielskim.
Mogę też zamówić większe ilości?
Oczywiście mogą Państwo zamówić większą ilość tkanin. Proszę skontaktować się z nami przed zamówieniem, aby upewnić się czy towar jest dostępny w tej ilości.
Zamówienia i zapłata
W jaki sposób można u Państwa zamówić towar?
Państwo mają trzy możliwości zakupów
1.Przez Internet w naszym sklepie internetowym
2.Przez e-mail
3.Telefonicznie
Co się stanie jak zamówiony towar nie jest dostępny?
W szczególnych przypadkach może się stać, że zamówiony towar jest wykupiony z naszego magazynu. W tym wypadku próbujemy dostać towar z innego magazynu.
Jest ten towar tam też nie dostępny, i został zamówiony u naszego dostawcy, dostaną Państwo informacje przez e-mail o opóźnieniu dostawy. Jest towar w ogóle nie dostępny, będą Państwo natychmiast poinformowane przez e-mail.
Co się stanie jak zamówiony towar w ogóle nie jest dostępny?
W szczególnych przypadkach może się stać, że zamówiony towar jest wykupiony z naszego magazynu. W tym wypadku próbujemy dostać towar z innego magazynu.
Jest ten towar tam też nie dostępny, i został zamówiony u naszego dostawcy, dostaną Państwo informacje przez e-mail o opóźnieniu dostawy. Jest towar w ogóle nie dostępny, będą Państwo natychmiast poinformowane przez e-mail.
Państwo mają wybór pomiędzy:
1. Wybraniem innej tkaniny
2. Zapisania na dobro rachunku na rozliczenie przy następnym zamówieniu.
3. Zwrot pieniędzy
Jest minimalna ilość do odbioru?
Tak, przy naszych tkaninach jest minimalna ilość 1 metr, ponad pierwszym metrze mogą
Państwo zamówić, co 10cm. np. 2,40 m
Jakie mam możliwości zapłaty?
Państwo mają wybór pomiędzy:
1. PayPal
2. Zapłata z góry (Przekazanie na nasze konto bankowe)
Można u Państwa płacić kartą kredytową?
Nie, u nas nie można płacić kartą kredytową.
Próbki
Jak mogę zamówić próbki?
Próbki mogą być zamówione przez e-mail. Prosimy o podanie
Państwa danych: imię, nazwisko, ulica numer domu/mieszkania, kod pocztowy miasto i numery artykułów. Prosimy o zamówienie w jezyku angielsim.
Ile kosztuje zamówienie próbek?
My przysyłamy aż do trzech próbek na miesiąc bezpłatnie. Każda ponad kosztuje 3zł.
Próbki przesyłamy na nasze koszty.
Jak mogę zapłacić próbki, jak potrzebuję więcej niż te trzy bezpłatne?
Zapłata próbek jest możliwa tylko przez zapłatę z góry.
Mogą próbki być wysłane razem z towarem?
Niestety nie, bo wysyłka próbek następuje w osobnym oddziale.
Mogę tylko zamówić próbki byjąc już Państwa klientem?
Nie, Państwo mogą także zamówić próbki byjąc nowym klientem i bez rejestracji.
Jak długo trwa dostawa bezpłatnych próbek tkanin?
Ze względu na wysoki popyt, dostawa bezpłatnych próbek może trwać aż do 10 dni.
Staramy się zawsze wysłać próbki jak naj szybciej.
Jak długo trwa dostawa zapłaconych próbek tkanin?
Dostawa zapłaconych próbek tkanin trwa ok. 3-4dni.
Mogę od wszystkich tkanin zamówić próbkę?
Nie, przysyłka próbek towarów zapakowanych, jak np. firan, tiulu zapakowanego, wkładek z tworzywa piankowego lub specjalnych sprayów, niestety nie jest możliwe.
Dostawa, wysyłka i zwrot
Przy zapłacie przez system Paypal towar opuszcza nasz magazyn wciągu 1-2 dni roboczych. Przy zapłacie z góry, wysyłamy towar niezwłocznie po otrzymaniu płatności. (Proszę zwrócić uwagę, że czas przekazania pieniędzy zależy od banku i od dnia!)
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa ubezpieczona z Niemiec do Polski kosztuje: 36 zł
Koszty wysyłki do innych krajów proszę zobaczyć w naszej rubryce koszty i wysyłki
Kto jest Państwa partnerem kurierskim?
Naszym partnerem kurierskim jest DPD.
Zasrezegamy sobie prawo wysłki lekkich lub małych paczek poleconym liestem pocztowym.
Mogę zamówić towar na adres paczkomatu?
Nie, przysyłka towarów na adres paczkomatów jest niestety wykluczona.
Co zrobić jak towar mi się nie podoba?
Jak towar się Państwu nie podoba, mogą Państwo towar zwrócić, jeśli chodzi o towar, który nie był dostosowany do klienta. Indywidualnie docięte materiały na metry nie mogą być zwrócone.
Przed zwrotem towaru prosimy o telefoniczne zawiadomienie.
Prosimy zwrócić uwagę, że nie przyjmujemy niefrankowanych paczek.
Kolor tkaniny wyglądał na ekranie inaczej niż ten, który został dostarczony. Mogę tą tkaninę reklamować?
Żeby uniknąć tego problemu, proponujemy Państwu korzystać z naszego serwisu przesyłki bezpłatnych próbek. Prosimy o zamówienie próbek jak Państwo nie są pewni koloru.
Co będzie jak dostanę zły towar?
Wadliwe przysyłki
Jest towar wadliwy , zawsze Państwo mają możliwość reklamacji i zwrotu. Prosimy o zawiadomienie telefoniczne. Proszę tąowr zapakować razem z formularzem zwrotu i wysłać do nas wystarczająco frankowane. Koszty zwrotu będą przez nas zwrócone.
Mogę zwrócić tkaniny na metry?
Nie akceptujemy zwrotów tkanin na metry poniżej 2 m.
Są tkaniny wadliwe, zawsze akceptujemy zwroty.
Problemy techniczne
Nie dostałam e-maila potwierdzającego, co zrobić?
Proszę zobaczyć czy nasze potwierdzenie nie zostało w skrzynce spam.
Proszę sprawdzić w rubryce „konto klienta”, czy Państwo podało swój adres E-mailowy prawidłowie.
Za każdym razem jak próbuje się zalogować dostaję wiadomość, że ten adres E-mailowy nie jest u nas zarejestrowany. Co zrobić?
Ewentualnie wkradł się błąd literowy. Prosimy o skontaktowanie się z nami jezyku angielskim.
Nie mogę się zalogować, za każdym razem dostaję wiadomość „adres E-mailowy nie zgadza się z hasłem”. Co mogę zrobić?
Prosimy sprawdzić prawidłową ortografię Państwa adresu E-mailowego i Państwa hasła (duże i małe litery). Jak to nie doprowadzi do sukcesu pomoże Państwu nasze biuro klienta.
Tutaj Państwo znajdą odpowiedzi na ważne pytania.
Prosimy spojrzeć tutaj, czy Państwa znajdą odpowiedz na Państwa aktualne pytanie.
Jeśli nie, prosimy zadzwonić naszą infolinię.
-Ogólne informacje
-Zamówienie i zapłata
-Próbki
-Dostawa, wysyłka i zwroty
-Techniczne problemy
Ogólne informacje
Kto może kupować?
W naszym sklepie internetowym mogą kupować osoby prywatne oraz osoby handlowe.
W rubryce Konto klienta można dowiedzieć się więcej.
Co staje się z danymi, które podaje w procesie rejestracji?
Państwa dane będą u nas traktowane poufnie i są potrzebne tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia. Na dalsze informacje proszę zobaczyć naszą rubrykę Ochrona danych osobowych.
Jak można skontaktować się w przypadku pytań szczegółowych?
Rubryka „Kontakt“ zawiera wszystkie możliwości kontaktu. Prosimy o kontakt w jezyku angielskim.
Mogę też zamówić większe ilości?
Oczywiście mogą Państwo zamówić większą ilość tkanin. Proszę skontaktować się z nami przed zamówieniem, aby upewnić się czy towar jest dostępny w tej ilości.
Zamówienia i zapłata
W jaki sposób można u Państwa zamówić towar?
Państwo mają trzy możliwości zakupów
1.Przez Internet w naszym sklepie internetowym
2.Przez e-mail
3.Telefonicznie
Co się stanie jak zamówiony towar nie jest dostępny?
W szczególnych przypadkach może się stać, że zamówiony towar jest wykupiony z naszego magazynu. W tym wypadku próbujemy dostać towar z innego magazynu.
Jest ten towar tam też nie dostępny, i został zamówiony u naszego dostawcy, dostaną Państwo informacje przez e-mail o opóźnieniu dostawy. Jest towar w ogóle nie dostępny, będą Państwo natychmiast poinformowane przez e-mail.
Co się stanie jak zamówiony towar w ogóle nie jest dostępny?
W szczególnych przypadkach może się stać, że zamówiony towar jest wykupiony z naszego magazynu. W tym wypadku próbujemy dostać towar z innego magazynu.
Jest ten towar tam też nie dostępny, i został zamówiony u naszego dostawcy, dostaną Państwo informacje przez e-mail o opóźnieniu dostawy. Jest towar w ogóle nie dostępny, będą Państwo natychmiast poinformowane przez e-mail.
Państwo mają wybór pomiędzy:
1. Wybraniem innej tkaniny
2. Zapisania na dobro rachunku na rozliczenie przy następnym zamówieniu.
3. Zwrot pieniędzy
Jest minimalna ilość do odbioru?
Tak, przy naszych tkaninach jest minimalna ilość 1 metr, ponad pierwszym metrze mogą
Państwo zamówić, co 10cm. np. 2,40 m
Jakie mam możliwości zapłaty?
Państwo mają wybór pomiędzy:
1. PayPal
2. Zapłata z góry (Przekazanie na nasze konto bankowe)
Można u Państwa płacić kartą kredytową?
Nie, u nas nie można płacić kartą kredytową.
Próbki
Jak mogę zamówić próbki?
Próbki mogą być zamówione przez e-mail. Prosimy o podanie
Państwa danych: imię, nazwisko, ulica numer domu/mieszkania, kod pocztowy miasto i numery artykułów. Prosimy o zamówienie w jezyku angielsim.
Ile kosztuje zamówienie próbek?
My przysyłamy aż do trzech próbek na miesiąc bezpłatnie. Każda ponad kosztuje 3zł.
Próbki przesyłamy na nasze koszty.
Jak mogę zapłacić próbki, jak potrzebuję więcej niż te trzy bezpłatne?
Zapłata próbek jest możliwa tylko przez zapłatę z góry.
Mogą próbki być wysłane razem z towarem?
Niestety nie, bo wysyłka próbek następuje w osobnym oddziale.
Mogę tylko zamówić próbki byjąc już Państwa klientem?
Nie, Państwo mogą także zamówić próbki byjąc nowym klientem i bez rejestracji.
Jak długo trwa dostawa bezpłatnych próbek tkanin?
Ze względu na wysoki popyt, dostawa bezpłatnych próbek może trwać aż do 10 dni.
Staramy się zawsze wysłać próbki jak naj szybciej.
Jak długo trwa dostawa zapłaconych próbek tkanin?
Dostawa zapłaconych próbek tkanin trwa ok. 3-4dni.
Mogę od wszystkich tkanin zamówić próbkę?
Nie, przysyłka próbek towarów zapakowanych, jak np. firan, tiulu zapakowanego, wkładek z tworzywa piankowego lub specjalnych sprayów, niestety nie jest możliwe.
Dostawa, wysyłka i zwrot
Przy zapłacie przez system Paypal towar opuszcza nasz magazyn wciągu 1-2 dni roboczych. Przy zapłacie z góry, wysyłamy towar niezwłocznie po otrzymaniu płatności. (Proszę zwrócić uwagę, że czas przekazania pieniędzy zależy od banku i od dnia!)
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa ubezpieczona z Niemiec do Polski kosztuje: 36 zł
Koszty wysyłki do innych krajów proszę zobaczyć w naszej rubryce koszty i wysyłki
Kto jest Państwa partnerem kurierskim?
Naszym partnerem kurierskim jest DPD.
Zasrezegamy sobie prawo wysłki lekkich lub małych paczek poleconym liestem pocztowym.
Mogę zamówić towar na adres paczkomatu?
Nie, przysyłka towarów na adres paczkomatów jest niestety wykluczona.
Co zrobić jak towar mi się nie podoba?
Jak towar się Państwu nie podoba, mogą Państwo towar zwrócić, jeśli chodzi o towar, który nie był dostosowany do klienta. Indywidualnie docięte materiały na metry nie mogą być zwrócone.
Przed zwrotem towaru prosimy o telefoniczne zawiadomienie.
Prosimy zwrócić uwagę, że nie przyjmujemy niefrankowanych paczek.
Kolor tkaniny wyglądał na ekranie inaczej niż ten, który został dostarczony. Mogę tą tkaninę reklamować?
Żeby uniknąć tego problemu, proponujemy Państwu korzystać z naszego serwisu przesyłki bezpłatnych próbek. Prosimy o zamówienie próbek jak Państwo nie są pewni koloru.
Co będzie jak dostanę zły towar?
Wadliwe przysyłki
Jest towar wadliwy , zawsze Państwo mają możliwość reklamacji i zwrotu. Prosimy o zawiadomienie telefoniczne. Proszę tąowr zapakować razem z formularzem zwrotu i wysłać do nas wystarczająco frankowane. Koszty zwrotu będą przez nas zwrócone.
Mogę zwrócić tkaniny na metry?
Nie akceptujemy zwrotów tkanin na metry poniżej 2 m.
Są tkaniny wadliwe, zawsze akceptujemy zwroty.
Problemy techniczne
Nie dostałam e-maila potwierdzającego, co zrobić?
Proszę zobaczyć czy nasze potwierdzenie nie zostało w skrzynce spam.
Proszę sprawdzić w rubryce „konto klienta”, czy Państwo podało swój adres E-mailowy prawidłowie.
Za każdym razem jak próbuje się zalogować dostaję wiadomość, że ten adres E-mailowy nie jest u nas zarejestrowany. Co zrobić?
Ewentualnie wkradł się błąd literowy. Prosimy o skontaktowanie się z nami jezyku angielskim.
Nie mogę się zalogować, za każdym razem dostaję wiadomość „adres E-mailowy nie zgadza się z hasłem”. Co mogę zrobić?
Prosimy sprawdzić prawidłową ortografię Państwa adresu E-mailowego i Państwa hasła (duże i małe litery). Jak to nie doprowadzi do sukcesu pomoże Państwu nasze biuro klienta.